EduPlus

szkolenia z zakresu gamifikacji, neurodydaktyki, wykorzystania gier oraz nowych technologii w edukacji na wszystkich poziomach nauczania

Gamifikacja w edukacji

Gamifikacja (grywalizacja) w edukacji polega na przemodelowaniu całego przedmiotu lub wybranego działu czy też jakiegokolwiek innego procesu edukacyjnego w taki sposób, aby w swojej strukturze przypominał grę.

Dzięki fabule uczniowie przenoszą się w wirtualny świat gry, w której dotychczas wykonywane przez nich zadania (te na lekcji i te w domu) stają się misjami w grze, za które mogą zdobywać unikalne dobra (np. punkty) i dążyć do obranego przez siebie celu (np. oczekiwanej oceny). Liczba elementów ze świata gier, które można wykorzystać projektując gamifikację jest ogromna.

Gamifikacja sprawia, że uczniowie i studenci zaczynają uczyć się z przyjemnością, zwiększa się ich motywacja do pracy i - co najważniejsze - osiągają zdecydowanie lepsze wyniki. Dzięki gamifikacji uczenie - zarówno dla uczniów i studentów, jak i nauczycieli - staje się frajdą i wciąga.

Aby stosować gamifikację nie trzeba być ani zapalonym graczem, ani programistą (gamifikacja nie wymaga nawet użycia komputera). Gamifikacja jest dla każdego nauczyciela i idealnie sprawdza się na wszystkich etapach edukacyjnych i na każdym przedmiocie.

Gamifikacja w edukacji - szkolenia

Program szkolenia:
  1. Gamifikacja jako narzędzie: idea gamifikacji, podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście gamifikacji (motywacja gracza a motywacja ucznia), przegląd elementów mechaniki i dynamiki gier wykorzystywanych w zgrywalizowanych kursach, opinie uczniów/studentów i nauczycieli
  2. Przykłady zgamifikowanych kursów
  3. Projektowanie prototypów zgamifikowanych zajęć przez uczestników i ocena grywalności projektów gier
  4. Wsparcie technologiczne gamifikacji: wykorzystanie narzędzi internetowych do konstrukcji gry i misji w grze, a także komunikacji graczy z mistrzem gry
Podstawowe wersje szkolenia:
  • wykład (pkt. 1 i 2 programu): 2 godz. dyd.
  • warsztaty z gamifikacji (pkt. 1  - 3): 6 godz. dyd.
  • warsztaty z gamifikacji i IT (pkt. 1 - 4): 8 godz. dyd.
Istnieje możliwość dostosowania programu oraz czasu trwania szkolenia do potrzeb odbiorcy.

Gamifikacja w edukacji

Wystąpienie o gamifikacji na Konferencji
TEDx Gdynia.

Moje doświadczenie w gamifikacji

  •   ponad 50 zgamifikowanych kursów akademickich (gamifikuję od 2013 roku)
  •   ponad 1200 godzin przeprowadzonych szkoleń z gamifikacji dla ponad 4000 nauczycieli przedszkolnych, szkolnych i akademickich

  •   udział w krajowych i międzynarodowych projektach wdrażających gamifikację w edukacji
  •   autorstwo internetowego kursu gamifikacji "Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji" (Wydawnictwo Operon)
  •   wystąpienia o gamifikacji na kilkudziesięciu konferencjach

Moje zgamifikowane kursy

Od 2013 roku wszystkie przedmioty, jakie mam przyjemność prowadzić w pracy na Uniwersytecie Gdańskim (i nie tylko), są zgamifikowane.

6 stóp pod ziemią
Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej

Ostatnie bastiony ludzkości opierają się przemożnej sile zła. Planetę opanował Zenon, zwany Królem Zła. Towarzyszy mu jego wierny sługa - Demon Mutacji. Razem czynią zło – sieją agresję, zbierają stres i strach, wypalają w ludziach pokłady empatii i rzucają w płomienie nałogu. Ludzkość stoi u progu zagłady. Najsłabsze nawet światło poznania staje się nadzieją na pokonanie zaborców. Nauka mozolnie, cal po calu, stopa po stopie wgryza się w tajemnicę zwycięstwa nad złem. Rękami swoich uczniów w twardej ziemi kopie grób dla Zenona – Króla Zła i jego sługi Demona Mutacji. Przyłączysz się?

  Księga reguł   Strona www

Czerwony Kapturek i wilcze jagody
Neurobiologia uzależnień

Dawno, dawno temu żyła sobie mała dziewczynka, która bardzo lubiła nosić wieśniacki, czerwony kapturek. Nazwano ją więc – a jakżeby inaczej – Czerwonym Kapturkiem. Czerwony Kapturek miał popapraną mamę i chorą, uzależnioną babcię, która mieszkała w groźnym, ciemnym i pełnym wilków lesie. Ponieważ mama straszliwie bała się korników i wolała nie wchodzić do puszczy, każdego dnia wysyłała Kapturka do babci z koszykiem pełnym smakołyków. Kapturek grzecznie brał koszyk i mimo zagrożeń podążał z radością do uzależnionej babci...

  Księga reguł   Strona www

Dosis letalis
Neurobiologia uzależnień

Od tej chwili jesteś obiektem eksperymentu doktora Pecepe, który prowadzi okrutne badania nad działaniem substancji psychoaktywnych na organizm człowieka. Podaje im letalne dawki substancji, a następnie przygląda się ich agonii. Jednak tym, co go najbardziej fascynuje, jest oglądanie pełnej pasji walki o przetrwanie swoich ofiar. Szansą na ocalenie życia jest zdobycie porcji antidotum, która bądź częściowo, bądź całkowicie znosi szkodliwe działanie trucizny. Ludzie w obliczu takiego wyzwania są w stanie zrobić wszystko. Nic tak nie pobudza do życia, jak świadomość śmierci...

  Księga reguł   Strona www
tytuł gry rok nazwa przedmiotu forma zajęć autor księga reguł strona www
 Dziewczynka z zapałkami 2020 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
 Niebieski Koń 2020 Mechanizmy kryminogenezy ćwiczenia (20 godz.) Wojciech Glac  
 Mroczne szczątki 2 2020 Biologia zachowań kryminalnych ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
 Misja Zamek 2020 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
 6 stóp pod ziemią 2020 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Muchomorek 2019 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
Mroczne szczątki 2019 Biologia zachowań kryminalnych ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
Psychodeliczne śniadanie Adalberta 2019 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Komu bije dzwon 2019 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
6 stóp pod ziemią 2019 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Angel Dust 2019 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
07 zgłoś się! 2018 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
Mroczna Wieża 2018 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Royal Tea Time 2018 Rośliny lecznicze i trujące w ujęciu botan. i fizjol. ćwiczenia audytoryjne (15 godz.) Wojciech Glac, Joanna Mytnik  
Nóż w głowie 2018 Biologia zachowań kryminalnych ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
6 stóp pod ziemią 2018 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Swięty Graal 2018 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac
Royal Tea Time 2017 Rośliny lecznicze i trujące w ujęciu botan. i fizjol. ćwiczenia audytoryjne (15 godz.) Wojciech Glac, Joanna Mytnik
Czerwony Kapturek i wilcze jagody 2017 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac
Dark Side of the Mood 2017 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac
Nóż w głowie 2017 Biologia zachowań kryminalnych ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac
6 stóp pod ziemią 2017 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (30 godz.) Wojciech Glac
S.A.I.N.T. S.P.I.N. 2017 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac
Dosis letalis 2016 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac
Z Archiwum B 2016 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
6 stóp pod ziemią 2016 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (30 godz.) Wojciech Glac
Z Archiwum B 2016 Biologia kryminalna wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Uzależnieni 2016 Biologiczne podłoże uzależnień wykład (20 godz.) Wojciech Glac  
Euforyna 2016 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
Narkogra 2015 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
6 stóp pod ziemią 2015 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (15 godz.) Wojciech Glac
Ancymon 2015 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
Euforyna 2015 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
Neurobiologia uzależnień 2014 Neurobiologia uzależnień wykład (30 godz.) Wojciech Glac  
Serial paradokumentalny: Jak ogień i woda 2014 Neurobiologiczne podłoże zmienności indywidualnej wykład (15 godz.) Wojciech Glac  
Biologia kryminalna 2014 Kryminologia I (Biologia kryminalna) wykład (30 godz.) + ćwiczenia audytoryjne (20 godz.) Wojciech Glac  
Neurobiologia uzależnień 2013 Neurobiologia uzależnień ćwiczenia audytoryjne (30 godz.) Wojciech Glac  
 

Neurodydaktyka w praktyce

Fascynująca opowieść o funkcjonowaniu mózgu ucznia w kontekście uczenia się i motywacji do nauki - z obrazowymi przykładami, inspirującymi porównaniami, przyjaznym nieakademickim językiem i z poczuciem humoru.

Duża dawka motywacji do pracy z uczniami i inspiracja do działania. Przypomnienie o tym, co w pracy nauczyciela jest najważniejsze, a o czym tak łatwo zapominamy wpadając w rutynę.

Praktyczne informacje m.in. o mózgowym podłożu emocji, stresu, pamięci, motywacji, koncentracji uwagi, kary i nagrody, a także ich roli w procesie uczenia się i nauczania.

Liczne praktyczne i sprawdzone przykłady skutecznych aktywności do natychmiastowego wykorzystania przez każdego nauczyciela.

Neurodydaktyka w praktyce - szkolenia

Program szkolenia:
  1. Jak funkcjonuje mózg ucznia, czyli o neurobiologicznym podłożu koncentracji uwagi, motywacji oraz uczenia się (warunkowania) i pamięci w kontekście edukacji
  2. Jak postawa i sposób prowadzenia zajęć przez nauczyciela wpływa na funkcjonowanie mózgu ucznia.
  3. Praktyczne rozwiązania z przykładowymi aktywnościami stosowanymi w czasie zajęć wspomagającymi procesy koncentracji uwagi, motywacji oraz uczenia się i pamięci u uczniów podczas zajęć w sali lekcyjnej / wykładowej
  4. Praktyczne rozwiązania wykorzystujące ruch i emocje w procesie dydaktycznym do wykorzystania poza salą lekcyjną / wykładową (np. gra miejska, pokój zagadek, mowa windowa, gry dydaktyczne)
  5. Projektowanie przez uczestników szkolenia innowacyjnych narzędzi dydaktycznych dedykowanych konkretnym kursom lub wybranym problemom.
Wersje szkolenia:
  • wykład - wersja podstawowa (pkt. 1-2 programu): 2 godz. dyd.
  • wykład - wersja rozszerzona (pkt. 1-4 programu): 3 godz. dyd.
  • wykład + warsztaty (pkt. 1-5 programu): 6 godz. dyd.
Istnieje możliwość dostosowania programu oraz czasu trwania szkolenia do potrzeb odbiorcy.

Nasze doświadczenie w zakresie neurodydaktyki

  •   szkolenie prowadzi adiunkt w Pracowni Neurobiologii Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego
  •   ponad 100 godzin przeprowadzonych szkoleń dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych
  •   udział w krajowych projektach poświęconych praktycznemu wykorzystaniu wiedzy z zakresu neurobiologii i neuropsychologii w edukacji
  •   bogate własne doświadczenie w implementacji wiedzy o mózgu w nauczaniu

 zobacz nasze doświadczenie

Nasze spojrzenie na neurodydaktykę

  •   Neurobiolog w klasie | Jak pobudzić (uczniowski) mózg do działania (Blog Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego) | przeczytaj
  •   Neurobiolog w klasie | Jak motywować uczniów do wysiłku (Blog Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego) | przeczytaj
  •   Neurodydaktyka – powrót do źródła edukacji (Projekt 'Zdolni z Pomorza') | przeczytaj

 

Active learning

Active learning to według nas uczenie w działaniu. Projektując proces uczenia się staramy oprzeć na takich narzędziach, dzięki którym uczniowie czy studenci mają możliwość aktywnego zdobywania wiedzy, ale przede wszystkim aktywnego jej stosowania - stosowania w działaniu.

Obszary, które aktualnie wykorzystujemy jako narzędzia służące aktywnemu uczeniu się:

strona w przebudowie - niektóre treści są w tej chwili niedostępne

  learning by doing   inquiry based learning   problem based learning   nowe technologie   gry i design-thinking   gra miejska i escape room

Nowe technologie

Do korzystania ze smartfonów naszych uczniów nie trzeba namawiać. Porozumiewanie się i zdobywanie wiedzy o świecie za pomocą urządzeń mobilnych jest dla nich procesem naturalnym. Wykorzystajmy to!

Za pomocą darmowych, prostych w obsłudze narzędzi internetowych można w prosty sposób i w krótkim czasie uatrakcyjnić lekcje podnosząc motywację i zaangażowanie uczniów, rozwijając ich zainteresowanie przedmiotem i wspomagając komunikację z uczniami.

Korzystamy z szerokiego wachlarza prostych i bezpłatnych narzędzi dostępnych w sieci. Są to m.in.: interaktywne quizy, e-fiszki, chat z uczniami, chmury wyrazowe, aplikacje do odczytywania i  tworzenia QR-kodów, zarządzanie klasą "w chmurze", tworzenie infografik i prezentacji.

Nowe technologie oferują bogactwo rozwiązań, które poprzez uatrakcyjnienie przekazu oraz unowoczeeśnienie pracy uczniów i studentów wpływają pozytywnie na proces motywacji do uczenia.

Nowe technologie - szkolenia

Program szkolenia:
  1. Prezentacja programów komputerowych oraz aplikacji mobilnych (IT) z aktywnym udziałem uczestników: interaktywne quizy na lekcji, samodzielna praca ucznia, chat z uczniami, chmury wyrazowe, aplikacje do odczytywania i tworzenia QRkodów, zarządzanie klasą "w chmurze", tworzenie infografik i prezentacji, rozszerzona rzeczywistość (lista programów dostępna w ofercie pdf)
  2. Testowanie i tworzenie własnych projektów zadań z wykorzystaniem powyższych aplikacji - praca uczestników szkolenia na urządzeniach z dostępem do Internetu
  3. Testowanie i nauka zarządzania własną klasą w wirtualnym środowisku Edmodo
Podstawowe wersje szkolenia:
  • pokaz (pkt. 1 programu): 4 godz. dyd.
  • warsztaty IT (pkt. 1 - 2): 6 godz. dyd.
  • warsztaty Edmodo (pkt. 3): 4 godz. dyd.
  • warsztaty IT i Edmodo (pkt. 1 - 3): 8 godz. dyd.
Istnieje możliwość dostosowania programu oraz czasu trwania szkolenia do potrzeb odbiorcy.

Gry i Design-Thinking

Gry to idealne narzędzie do wykorzystania w edukacji ponieważ do grania w gry nie trzeba naszych uczniów namawiać. Gry to emocje. Skuteczna nauka to emocje. Wykorzystanie gier na lekcji podnosi motywację uczniów do uczenia się i ułatwia zapamiętywanie. Wykorzystajmy tę ogromną zaletę gier (wzbudzanie emocji) w uczeniu.

Krótkie gry sprawdzające wiedzę można wykorzystać jako przerywnik podczas lekcji (rozgrywka może zająć kilka minut!), dłuższe będą świetnym narzędziem do wykorzystania podczas lekcji powtórzeniowej. Możemy przecież lekcję powtórzeniową przeprowadzić w formie teleturnieju lub gry planszowej lub nawet "kasyna" pełnego gier.

Także nasi uczniowie mogą w zespołach sami projektować gry, możemy wykorzystać do tego celu biznesowe narzędzie Design-Thinking, by wyposażyć naszych uczniów w dodatkowe kompetencje i umiejętności, które w przyszłości mogą wykorzystać na rynku pracy (kreowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań wypracowanych przez zespoły współpracujących uczniów w postaci nowych gier edukacyjnych).

Gry i Design-Thinking - szkolenia

Program szkolenia:
  1. Dlaczego ludzie grają w gry? -  neurobiologiczne podstawy procesu motywacji z praktycznymi implikacjami do wykorzystania podczas projektowania gry jako procesu dydaktycznego
  2. Inspiracje, czyli analiza dostępnych gier - prezentacja wybranych gier będących źródłem inspiracji, w tym gier zaprojektowanych i stosowanych przez autorów
  3. Projektowanie własnych gier edukacyjnych przez uczestników (na dostarczonych materiałach) i ich testowanie (sprawdzanie grywalności)
  4. Metoda Design-Thinking w projektowaniu gier przez uczniów
Podstawowa wersja szkolenia:
  • warsztaty: 6 godz. dyd.
Istnieje możliwość dostosowania programu oraz czasu trwania szkolenia do potrzeb odbiorcy.

Gra miejska i Escape Room

Możemy wykorzystać przestrzeń szkoły i terenu wokół niej jako element rozgrywki dając naszym uczniom możliwość sprawdzenia wiedzy. Teren szkoły czy parku pełni rolę planszy, po której poruszają się gracze. Na rozwiązanie czeka tajemnica, która od uczestników wymaga wiedzy, zdolności logicznego myślenia, sprytu i pracy zespołowej.

Pokój zagadek (escape room) to inna emocjonująca gra, w której uczniowie w zespołach przenoszą się do tematycznie przygotowanego pomieszczenia, z którego w określonym czasie muszą się wydostać mierząc się z przygotowanymi wcześniej przez nas zagadkami.

Do zbudowania obu typów gier można wykorzystać narzędzia internetowe pozwalające funkcjonować w rozszerzonej rzeczywistości lub QR kody kryjące zadania, które uczniowie odkodowują za pomocą smartfonów, dzięki temu możemy osadzić grę zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.

Mózg "uwielbia" zarówno zagadki, jak i ruch fizyczny - pracuje wówczas niezwykle wydajnie. Połączenie edukacji z walorami gier terenowych i pokojów zagadek podnosi motywację i zdolność do uczenia się.

Gra miejska i Escape Room - szkolenia

Program szkolenia:
  1. Mózg w obliczu zagadki i mózg w ruchu - neurobiologiczne podłoże skuteczności uczenia opartego na grach miejskich oraz różnego rodzaju zadaniach fabularnych opartych na odkrywaniu tajemnicy
  2. Pokaz i analiza inspirujących gier miejskich oraz pokojów zagadek, w tym zaprojektowanych oraz wykorzystywanych przez autorów z aktywnym udziałem uczestników szkolenia
  3. Projektowanie własnych gier terenowych przez uczestników i ich testowanie
  4. Projektowanie pokojów zagadek przez uczestników
Podstawowe wersje szkolenia:
  • pokaz (pkt. 1 - 2 programu): 4 godz. dyd.
  • warsztaty (pkt. 1 - 4): 6 godz. dyd.
Istnieje możliwość dostosowania programu oraz czasu trwania szkolenia do potrzeb odbiorcy.

Nasze doświadczenie w "tuningowaniu" zajęć

  •   bogate doświadczenie w implementacji nowoczesnych i nowatorskich rozwiązań w edukacji
  •   wszystkie proponowane przez nas narzędzia i aktywności zostały przez nas wielokrotnie przetestowane w procesie dydaktycznym
  •   kilkaset godzin przeprowadzonych szkoleń dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych
  •   profesjonalna wiedza na temat neurobiologicznego podłoża procesów motywacyjnych oraz uczenia się i pamięci przydatnych w doborze narzędzi oraz form pracy z uczniami i studentami

 zobacz nasze doświadczenie

Przykładowe narzędzia IT do wykorzystania w edukacji

 

Autorzy

Jesteśmy nauczycielami akademickimi (Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego), którzy oprócz pracy naukowej "od zawsze" pasjonują się projektowaniem niestandardowych narzędzi edukacyjnych i poszukują skutecznych metod uczenia.

dr
Wojciech Glac

Neurobiolog. Uczestniczy aktywnie w wielu akcjach i programach popularyzatorskich, każdego roku prowadzi kilkadziesiąt wykładów i warsztatów o tematyce neurobiologicznej. Organizator Dni Mózgu w Trójmieście oraz cyklu ogólnopolskich Konferencji Dydaktyki Akademickiej Ideatorium na Uniwersytecie Gdańskim. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego Homunculus - jednego z najprężniej działających na Uniwersytecie Gdańskim. Laureat nagrody Nauczyciel Roku dla najlepszych nauczycieli akademickich Uniwersytetu Gdańskiego. Laureat nagrody Popularyzator Nauki w kategorii Naukowiec w konkursie organizaowanym przez serwis Nauka w Polsce oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nasze doświadczenie

Nie jesteśmy szkoleniowcami - jesteśmy nauczycielami. Uczymy z pasją i z pasją realizujemy wszystkie nasze projekty edukacyjne - zarówno te dla uczniów i studentów, jak i te dla nauczycieli. Dzięki wykształceniu, wieloletniej praktyce zawodowej i ciągłym poszukiwaniu skutecznych form nauczania, gwarantujemy najwyższą jakość oferowanych przez nas szkoleń. Nasze szkolenia wyróżnia praktyka - szkolimy wyłącznie z narzędzi i metod, które sami od lat wykorzystujemy w naszej pracy. Nasze szkolenia to minimum teorii i maksimum praktyki. Jesteśmy jak dobra restauracja :) - w naszym menu jest tylko kilka dań, ale za to tworzymy je z najwyższą starannością.

Erasmus +

W ramach Programu Unii Europejskiej "Indoped" wprowadzaliśmy gamifikację na uniwersytetach w Indonezji.

Wydawnictwo Operon

Jesteśmy autorami internetowego kursu gamifikacji dla nauczycieli 'Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji'.

Starter

Współtworzyliśmy projekt gamifikacji przedmiotu przedsiębiorczość w trójmiejskich gimnazjach i liceach oraz szkolimy w zakresie jego wdrażania.

Uczelnie wyższe

Uczestniczymy w programach podnoszenia jakości dydaktyki akademickiej (m.in. w ramach unijnego programu POWER) na kilku uczelniach w kraju.

Ośrodki doskonalenia

Regularnie prowadzimy różnego rodzaju wykłady i warsztaty dla CEN w Gdańsku i innych ośrodków doskonalenia nauczycieli w kraju.

Rady pedagogiczne

Przeprowadziliśmy ponad 500 godzin szkoleń szkoleń rad pedagogicznych w szkołach podstawowych, gimnazjach i liceach.

Edukacja przedszkolna

Przeprowadziliśmy ponad 100 godzin szkoleń dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych.

Konferencje

Naszymi doświadczeniami dzieliliśmy się z nauczycielami podczas kilkudzisięciu konferencji dydaktycznych.

Centrum Nauki Experyment

Nasza stała współpraca owocuje wykładami oraz warsztatami dla nauczycieli, edukatorów oraz rodziców.

Ośrodek Rozwoju Edukacji

Współpracujemy z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w zakresie gamifikacji w edukacji.

Pobierz zestawienie wszystkich naszych aktywności w zakresie wdrażania gamifikacji, neurodydaktyki i innych nowoczesnych form nauczania.

  Nasze doświadczenie [pdf]
 
 

Kontakt

Aby skontaktować się z nami, napisz na poniższy adres e-mail lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

kontakt@eduplus.com.pl

tel: 6 0 1 -2 0 0 -8 7 6 

Formularz kontaktowy

counter widget