Jest mroźna, zimowa noc, ostatnia noc w roku. Skulona z zimna, biedna i głodna dziewczynka próbuje sprzedać zapałki. Wyciąga swoje zmarznięte dłonie w kierunku przechodniów i cichym, ledwo słyszalnym w zgiełku głosem próbuje zwrócić uwagę przechodzących w pośpiechu ludzi. Jednak nikt nawet nie obraca głowy w jej kierunku. Zrezygnowana i zniechęcona dziewczynka znajduje cichy kąt na schodach kamienicy i próbuje rozgrzać się pocierając zziębnięte nogi. Rozmarzona myślą o ciepłym i szczęśliwym domu rozpala kolejno zapałki, które przywołują w jej myślach obrazy starego, kaflowego pieca, przy którym mogłaby się ogrzać, suto zastawionego stołu, przy którym mogłaby się pożywić, ukochanej mamy, do której mogłaby się przytulić, rozświetlonej lampkami, pachnącej żywicą choinki, pod którą odnalazłaby prezenty i łóżka z ciepłą, puchową kołdrą, w którym przytulona do pluszowego misia mogłaby błogo zasnąć...
Mijają minuty, mijają godziny, dziewczynka zapalała zapałkę za zapałką, a jej dusza rozpływa się w ogarniającym ją smutku, niczym ogień gasnącej w mroku zapałki. Kiedy skostniałymi z zimna palcami wyczuwa ostatnią zapałkę w ostatnim pudełku, zastanawia się czy nie pozostawić jej na chwilę, w której jej światło będzie ostatnią iskierkę nadziei w jej życiu. Po chwili jednak zapałka rozbłyska ogniem, a iskierki ulatują w powietrze, ukazując w jej wyobraźni świat pełen ciepła. Kiedy zapałka gaśnie dziewczynka wypowiada do siebie cicho, ledwo poruszając małymi, niemal białymi od zimna wargami „taaak, niech ten świat kurwa mać spłonie”.
Jeśli chcesz pomóc spełnić marzenie małej, biednej, nieszczęśliwej dziewczynki, możesz wraz z innymi, wspólnymi siłami rozniecać pożary, które strawią ten pełen nieszczęścia świat, by na jego zgliszczach powstał nowy, w którym mała dziewczynka uśmiechnie się przepełniona szczęściem. A oto misje, w których możesz rozniecać pożary:
Kryptonim misji | Typ misji | Spalony obszar (x 1000 km2) |
---|---|---|
Na pierwszy ogień | indywidualna | 40 |
Dolewanie oliwy do ognia | indywidualna | 40 |
Nie ma dymu bez ognia | indywidualna | 40 |
Jak ogień i woda | indywidualna | 40 |
Igranie z ogniem | indywidualna | 40 |
Gra w dwa ognie | zespołowa | 30 |
Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy | zespołowa | 30 |
Rozpal w sobie ogień piromana i osiągnij mistrzostwo we władaniu ogniem. Im więcej spalisz, tym lepiej dla Ciebie i biednej małej dziewczynki. Podpalaj gorliwie i z zapałem, a nawet nie obejrzysz się, kiedy robota zacznie palić Ci się w rękach, czyniąc z Ciebie miotacz ognia.
Spalony obszar (x 1000 km2) | Poziom wtajemniczenia |
---|---|
0 | iskierka |
80 | płomyczek - otrzymujesz miotacz ognia, który od kolejnej misji zwiększa dwukrotnie spalony przez Ciebie obszar |
160 | piromantyk - otrzymujesz smoka wawelskiego, który od kolejnej misji zwiększa trzykrotnie spalony przez Ciebie obszar |
240 | piroman |
320 | piromanta |
400 | prometeusz |
480 | feniks - odradzasz świat z popiołów |
Jeśli całemu zespołowi uda się spalić wszystkie lądy na ziemi (150 mln km2), wszyscy podpalacze otrzymają specjalny bonus.
Aby zapoznać się z materiałami dla podpalaczy należy wpisać hasło i nacisnąć przycisk.